Vendersgade 18, 7000 Fredericia kontakt@heinybags.dk +45 22 26 51 73

(0)
  • Din indkøbskurv er tom.

Information

Velkommen til vores informationssektion.
Her kan finde svar på spørgsmål om alt fra åbningstider til bytteregler og prisgaranti.

Åbningstider

Heiny Bags følger Fredericia Shoppings vejledende åbningstider. Ændringer i forbindelse med events samt omkring juletid kan forekomme og vil blive annonceret seperat. 

 

  • MANDAG: 10.00-17.30
  • TIRSDAG: 10.00-17.30
  • ONSDAG: 10.00-17.30
  • TORSDAG: 10.00-18.00
  • FREDAG: 10.00-18.00
  • LØRDAG: 10.00-14.00
  • SØNDAG: Lukket
Job

Vi har p.t. ingen ledige stillinger.

 

Du er dog altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning, hvor du fortæller lidt om dig selv, og hvordan du kan bidrage til en fortsat positiv udvikling af Heiny Bags. Ansøgningen skal sendes til kontakt@heinybags.dk.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Webshoppen

www.heinybags.dk er en webshop, men Heiny Bags er først og fremmest en butik. Det er vigtigt at huske på. Alle varer på webshoppen er således på lager i vores fysiske butik i Vendersgade 18, 7000 Fredericia, hvor vores besøgende kunder naturligvis har førsteret. Af den grund kan vi heller ikke garantere, at alle varer fundet i butikken kan købes på webshoppen, ligesom udvalget af hvert varenummer ofte kan synes en anelse begrænset online. Webshoppen er et supplement til vores fysiske butik, hvorfor du kan komme til at opleve en længere ordrebehandlings- og svartid såvel som udsving i varelageret. Hos Heiny Bags forbeholder vi os samtidig retten til ikke at acceptere en onlineordre, hvis den vare, du har afgivet bestilling på, mod forventning skulle være udsolgt. Vi giver dig naturligvis besked herom og vil strække os langt for at finde en tilfredsstillende løsning.

 

Når du placerer en ordre hos Heiny Bags, vil du per e-mail få en bekræftelse om, at vi har modtaget ordren. Dette må ikke forveksles med en ordreaccept. Din ordre er nemlig kun et tilbud til os om at købe en vare i Heiny Bags, hvorfor alle ordrer er genstand for vores accept, hvilket primært afhænger af varens tilgængelighed på varelageret i butikken. Købsaftalen er først indgået, når Heiny Bags har accepteret din bestilling; det sker i forbindelse med, at vi ekspederer din ordre – altså, afsender din pakke fra vores butik. Her vil du modtage din endelige ordrebekræftelse. Det betyder for eksempel, at du, hvis du bestiller en vare uden for vores normale åbningstid, først vil få din ordrebekræftelse den efterfølgende hverdag.

 

Du kan på www.heinybags.dk finde et bredt udvalg af sko, tasker og andre accessories i alverdens styles, størrelser og farver; med andre ord har vi altså noget for enhver smag. Når du har fundet netop den vare, som du ønsker at tilføje til din garderobe, lægger du den blot i »kurven«. Herefter kan du vælge at gå til »checkout« eller shoppe videre. Du kan til hver en tid rette indholdet i din indkøbskurv og løbende holde øje med prisen på dine varer – husk blot at opdatere kurven efterfølgende.

 

Web-køb fra A til Z:

  1. Du finder de(n) vare(r), du ønsker at bestille, og lægger den/dem i din »kurv«.
  2. Du trykker herefter på »checkout« for at gå til betaling.
  3. Du vælger såvel betalings- som leveringsmetode
  4. Inden for få minutter modtager du en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din bestilling.
  5. Vi ekspederer din ordre hurtigst muligt og sender dig en ordrebekræftelse samt et track&trace-link, når vi har afsendt din pakke. Det er vigtigt, at du gemmer din ordrebekræftelse, da dette er din kvittering i tilfælde af returnering eller reklamation.
  6. Hvis du har valgt at afhente din pakke i butikken, kan du gøre det med det samme. Ellers må du væbne dig med tålmodighed, da det kan tage 1-3 hverdage, inden din pakke er fremme. Du får besked via SMS.

 

Hvis du hverken modtager »tak-for-din-ordre«-mailen eller selve ordrebekræftelsen, kan det skyldes, at mails fra Heiny Bags havner i dit spamfilter markeret som reklame eller en fejl i din e-mailadresse. Alternativt er du velkommen til at kontakte os, så skal vi hjælpe dig med at løse problemet.

 

Vi prøver at behandle alle bestillinger så hurtigt som muligt for at sikre en hurtig levering, hvorfor du som udgangspunkt ikk3 kan annullere eller ændre i din ordre. Skulle det dog ske, at du fortryder dit køb, kan du prøve at kontakte os for hjælp. Så længe du IKKE har modtaget din endelige ordrebekræftelse endnu, er din bestilling hverken blevet ekspederet eller afsendt fra butikken; derfor burde vi kunne være behjælpelige med at annullere eller ændre dit køb. Hvis ikke kan du altid benytte dig af dine 14 dages fortrydelsesret, om end du i en sådan situation selv kommer til at hæfte for returfragten.

 

Hos Heiny Bags er vi ikke superhelte, trods vi til tider føler os flyvende. Vi er mennesker – og mennesker laver fejl. Skulle det uheldige og påklagelige ske, at du modtager en forkert eller defekt vare, skal du selvfølgelig bare kontakte os med det samme, således vi kan rette op på fejlen og få sendt den ønskede taske, kuffert eller accessories din vej.

Betaling

I vores fysiske butik kan du betale med:

  • Dankort, Visa/Dankort
  • MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express
  • MobilePay

 

På vores webshop på www.heinybags.dk kan du betale med:

  • Visa og Mastercard
  • MobilePay

 

Beløbet trækkes fra din konto samme dag, som varen afsendes Vi kan aldrig trække et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Det er altid sikkert at handle på www.heinybags.dk. Dine betalingsoplysninger sendes alle i en krypteret kode (SSL – Secure socket Layer), hvorfor kun PBS kan læse dem. Hverken vi hos Heiny Bags eller andre kan altså se som registrere dine kortinformationer med videre.

Levering og fragt

Leveringsmuligheder:

  • Gratis levering ved køb fra 399 kr.
  • Gratis afhentning i vores fysiske butik: 0 kr.

 

Du har følgende forsendelsemuligheder:

  • Afhentning i pakkeshop
  • GLS: 39 kr.
  • PostNord: 49 kr.

Levering til hjemmeadresse med omdeling:

  • GLS: 58 kr.
  • PostNord: 68 kr.

Priserne er eksklusiv moms.

 

Du er altid velkommen til at hente din(e) vare(r) i vores fysiske butik i Vendersgade 18, 7000 Fredericia. Det er gratis, og du kan hente din pakke med det samme, når du har placeret samt betalt ordren på vores webshop. Husk at medbringe din ordrebekræftigelse. Ved køb for mere end 399 kroner sender Heiny Bags som udgangspunkt din ordre til en pakkeshop. Ønsker du i stedet levering til din hjemme- eller erhvervsadresse med omdeling, står du selv for udgifterne hertil.

 

Vi bestræber os altid på, at du har din(e) vare(r) senest 1-3 hverdage efter bestilling. Det er vores mål, at alle ordrer placeret inden klokken 14.00 i hverdagene sendes samme dag. Hvis din ordre – mod al forventning – skulle blive forsinket grundet forsinkelser eller andet hos Bring, DAO, GLS eller PostNord, kan Heiny Bags ikke drages til ansvar herfor; vi prøver dog efter bedste evne at få pakken frem til dig i tide. Oplever du en urimelig lang leveringssted, skal du ikke tøve med at kontakte os på kontakt@heinybags.dk, således vi kan undersøge, om der er opstået en fejl i leveringen.

 

Alle varer bestilt på heinybags.dk sendes som pakkepost og er fuldt forsikret under forsendelsen. Uagtet leveringsmetode vil du efter dit køb få oplyst et track&trace-link på e-mail, hvor du kan følge din vare fra afsendelse til levering. Bemærk dog, at leverandørerne ikke altid scanner alle pakkerne lige hurtigt, hvorfor du kan risikere at skulle vente en rum tid for at kunne tracke netop din pakke.

 

Heiny Bags leverer som udgangspunkt ikke til adresser i udlandet, men der kan laves særaftaler herom. Hvis du sidder uden for Danmarks grænser og ønsker levering, bedes du derfor kontakte os på mail eller telefon – du kan se vores kontaktoplysninger her.

Bytteservice ved køb i butikken

Heiny Bags opererer naturligvis inden for Købelovens rammer – du kan læse nærmere om handelsbetingelserne på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside – klik her.

 

Når du handler i en fysisk butik, kan du som udgangspunkt ikke fortryde dit køb. Lovgivningen beskytter dig ikke med en retur- eller bytteret, om end langt de fleste butikker alligevel tilbyder en sådan – inklusive Heiny Bags, selvfølgelig.

 

Hos os får du 14-dages fortrydelsesret; du kan bytte din vare til et andet produkt i butikken med en tilsvarende pris eller til et tilgodebevis, og modsat en lang række butikker i Fredericia giver vi dig hos Heiny Bags også gerne pengene retur mod fremvisning af bon.

 

For at gøre brug af din retur- og ombytningsret skal følgende betingelser være opfyldt:

  • Bytningen skal ske senest 14 dage efter dit køb
  • Varen skal leveres tilbage i originalemballagen
  • Eventuelle plomberinger skal være ubrudte
  • Mærker og lignende skal stadig sidde på varer
  • Ønskes pengene retur kræver vi fremvisning af gyldig bon

 

Bemærk at det til hver en tid er op til Heiny Bags at vurdere, hvorvidt ovenstående krav er overholdt. Desuden forfalder fortrydelsesretten ved køb af kampagne- og tilbudsvarer.

Bytteservice ved køb på webshoppen

Ved nethandel er du som udgangspunkt sikret 14 dages fortrydelsesret, der løber fra den dag, du har modtaget varen. Jævnfør Købenloven skal du meddele, at du fortryder dit køb inden udløbet af fristen – herefter har du yderligere 14 dage til at returnere selve varen. En længere byttefrist – eksempelvis i henhold til gaver eller omkring juletid – kan aftales nærmere.

 

Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, bedes du sende en mail til kontakt@heinybags.dk, hvori du anfører årsagen hertil. I mailen skal det fremgå tydeligt, at du fortryder dit køb (gerne i emnefeltet), ligesom dit ordrenummer skal være synligt. Endvidere bør du anføre, hvorvidt du ønsker at ombytte til en anden størrelse, farve eller en helt anden vare. Hvis ikke andet kan læses af mailen, vil du i stedet få refunderet pengene for dit køb.

 

Herefter afholder du selv de direkte udgifter forbundet med returforsendelsen – medmindre der er tale om en reklamation, fejl i leveringen, fejl på produktet eller en fejl lavet af Heiny Bags. I en sådan situation dækker vi naturligvis returneringsomkostningerne, om end det skal være aftalt pr. mail eller telefon 22 26 51 73 inden selve returneringen. Varen skal sendes til os uden unødig forsinkelse og være os i hænde senest 14 dage fra den dato, du har meddelt os ønsket om at fortryde dit køb. Ved returneringen er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, idet du bærer risikoen for varen fra leveringstidspunktet.

 

Hvis du fortryder dit køb, skal varen returneres til: Heiny Bags, Vendersgade 18, 7000 Fredericia, DK. Med returvaren skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Alternativt er du selvfølgelig altid velkommen til at returnere varen i vores fysiske butik i Vendersgade 18 – husk at medbringe din ordrebekræftelse eller kvittering.

 

Ifølge Købeloven skal du altid have alle dine penge tilbage, hvis du fortryder dit køb – herunder de oprindelige leveringsomkostninger; fragten tilbageføres dog kun, hvis du returnerer hele din ordre. Køber du flere varer på webshoppen, to forskellige tasker eksempelvis, men kun returnerer den ene (altså, en del af købet), får du kun pengene tilbage for den vare, som returneres.

 

Vi bestræber os på at behandle returvarer inden for 2-5 hverdage efter modtagelsen. I travle perioder kan der forekomme længere ventetid, men en refusion vil altid være gennemført inden for 14 dage.

 

Bemærk: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art. Her tænkes der på varens egenskaber såvel som den måde,  den fungerer på.  Du kan altså prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Varen må altså være prøvet, men ikke taget i brug i en sådan grad, at den ikke kan sælges igen. Hvis du returnerer en vare med tydelige brugsspor, vil du blive opkrævet for værdiforringelsen.

Reklamation

Om du handler i vores fysiske butik eller her på heinybags.dk, har du naturligvis minimum to års ret til reklamation fra købsdatoen. Enkelte leverandører såvel som produkter opererer med en længere reklamationsret end den i Købenloven fastsatte, hvilket vil være anført i produktbeskrivelsen.

 

Reklamationsretten dækker alle fejl, der var til stede, eller hvor årsagen til fejlen var til stede, da du fik varen leveret. Viser en vare sig at have en fejl eller mangel, tilbyder Købeloven en række løsninger at vælge imellem: Du kan få manglen afhjulpet eller fejlen repareret. Du kan få varen ombyttet, og du kan få et afslag i prisen eller pengene tilbage. Den endelige løsning vil afhænge af den konkrete situation. Det betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen/fejlen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Desuden ophører retten til reklamation, hvis varen ikke er beregnet til at holde i den toårige reklamationsperiode, eller den ved naturlig brug er slidt op inden fristens udløb.

 

Hvis du har en reklamation, skal du kontakte os på kontakt@heinybags.dk, hvor du bedes vedhæfte et billede af skaden samt udførligt forklare denne – herunder hvordan fejlen er opstået. Endvidere skal du oplyse dit ordrenummer (ved onlinekøb) eller sende en kopi af din kvittering, hvis varen er købt i vores fysiske butik. Vi vil herefter tage kontakt til dig med information om, hvordan reklamationen videre skal behandles. Du er også altid velkommen til at møde op i butikken i Vendersgade 18, 7000 Fredericia eller ringe til os på telefon 22 26 51 73.

 

Bemærk: Er varen købt i vores webshop, betaler vi naturligvis returfragten, såfremt reklamationen vurderes at være gyldig.

 

Behandlingstiden på en reklamation varierer fra leverandør til leverandør og skade til skade, men du bør forvente en tidshorisont på en uge eller to Selve forløbet skal vi nok informere dig nærmere om, når du indgiver din reklamation, ligesom vi efter bedste evne vil forsøge at opdatere dig løbende.

 

Du kan læse mere om dine rettigheder på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Prisgaranti

Hos Heiny Bags tilbyder vi selvfølgelig prisgaranti på alle varer i butikken såvel som webshoppen, men det er op til dig at bevise, at den pågældende vare kan fås billigere et andet sted.

 

Hvis du handler i butikken, bedes du således medbringe et print eller link til hjemmesiden, hvor varen handles billigere, mens du på webshoppen skal sende os en mail med beviserne, inden du gennemfører dit køb. Herefter vil vi vende tilbage med en opdateret pris, hvis varen vel at mærke opfylder betingelserne for prisgarantien.

 

Prisgarantien omfatter kun et-styk-prisen på den pågældende vare inklusive den billigste leveringsmulighed. Prisgarantien gælder udelukkende varer omfattet af danske regler for told, moms og forbrugerbeskyttelse. Varen skal være på lager i samme størrelse- og farvevariant og kunne købes samt levereres inden for maksimalt tre hverdage, og prisgarantien kan ikke anvendes på kø-tilbud, slagtilbud og ophørsudsalg.

 

Vi tilbyder også prisgaranti på varer fundet på udenlandske hjemmesider, såfremt de har et europæisk CVR-nummer og leverer til Danmark. Her matcher vi den billigste pris fra den udenlandske side plus deres fragtpris til Danmark.

Persondata + cookies

Herunder kan du læse, hvordan Heiny Bags indsamler og behandler oplysninger om dig – vores såkaldte »persondatapolitik«.

 

Når du besøger www.HeinyBags.dk, indsamler vi automatisk oplysninger om dig og din færden på vores hjemmeside. Det kunne for eksempel være, hvilke søgetermer du bruger på hjemmesiden, hvor ofte du besøger vores side, hvilke sider du åbner og lignende.

 

Herunder finder du vores brug af cookies. Cookies er i sig selv ganske ufarlige og indeholder ikke virus eller andet skidt. I bund og grund er det blot en lille tekst-fil, der bliver lagret i din browser med et mål om at kortlægge din færden, når du besøger www.HeinyBags.dk. Du er naturligvis altid helt anonym, ligesom vi hverken kan se dine personlige oplysninger eller dit indhold på computeren ved hjælp af cookien. Oplysningerne om dig og din adfærd på hjemmesiden registreres i en samlet oversigt over alle brugernes adfærdsmønstre, hvorfor vi altså ingen oplysninger har direkte knyttet til dig. Derudover skal det understreges, at ingen cookies på www.HeinyBags.dk videresendes eller sælges til tredjepart, og du har selvfølgelig mulighed for såvel at afvise som slette cookies på din personlige computer: Hvis du ønsker det, kan du finde en guide på erhvervsstyrelsens hjemmeside – klik her.

 

Formålet med at indsamle oplysninger om dig og din færden på www.heinybags.dk er alene at optimere både brugeroplevelsen som selve hjemmesiden. Vi anser det som værende et vigtigt parameter at kende dig godt: Jo bedre vi kender dig, desto bedre en oplevelse kan vi tilbyde dig. Sådan er det både i virkeligheden og online.

 

Når du køber et produkt eller kommunikerer med os på www.HeinyBags.dk, indsamler vi den information, du selv afgiver i forbindelse hermed – det kunne blandt andet være navn, adresse, e-mailadresse, telefonnummer, betalings- og leveringoplysninger som -metode. Det er nødvendigt med disse oplysninger for blandt andet at kunne levere de produkter, du her bestilt – og i øvrigt opfylde en eventuel aftale med dig, herunder at kunne administrere din rettighed til at returnere eller reklamere. Disse oplysninger deles med en tredjepart, hvis det er nødvendigt. Eksempelvis videregives oplysninger såsom dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer samt ordrenummer såvel som specifikke leveringsønsker til PostNord samt GLS, der forestår leveringen af de købte varer til dig.

 

For at gøre køb via webshoppen så sikkert som muligt, krypterer Heiny Bags al information med SSL (Secure Sockets Layer). Det betyder i sin enkelthed, at informationen sendes via en sikker forbindelse, og dine kortoplysninger kan således ikke læses af udenforstående. Heiny Bags samarbejder med en autoriseret betalingsformidler (Bambora), der står os bi, når du handler på webshoppen. De kontrollerer – direkte hos din bank – gyldigheden på dit kort, når du betaler med et sådan, og vi forbeholder os således retten til at tjekke dine personlige oplysninger ved kortbetaling. Heiny Bags’ betalingsformidler behandler selvfølgelig dine betalingsoplysninger korrekt og i overensstemmelse med den internationale sikkerhedsstandard, så du er altså i trygge hænder, når du handler på www.HeinyBags.dk.

 

Også i vores fysiske butik i Vendersgade 18, 7000 Fredericia vil vi fra tid til anden indsamle og behandle personlige data om dig. Det kunne eksempelvis være i tilfælde af en konkurrence, hvor du har mulighed for at vinde en taske, kuffert eller accessories fra Heiny Bags og i den forbindelse skal oplyse dit navn, mobilnummer og din e-mailadresse for at deltage i konkurrencen. Det kunne også være i forbindelse med en reklamation eller returnering af en vare, hvor du bliver bedt om at angive navn, adresse, telefonnummer og underskrift. Det er en nødvendighed, når vi skal opretholde og administrere din ret til at reklamere samt returnere.

 

Herudover indsamler vi information om dig og din virksomhed, hvis du er leverandør til Heiny Bags – herunder kan nævnes oplysninger såsom navn, stilling, e-mail og telefon. Formålet er at kunne købe og få leveret produkter fra dig som leverandør samt løbende indgå i et leverandør-/kundeforhold og dermed opfylde de forpligtelser nedfældet i vores fælles kontrol. Vi behandler oplysningerne efter den aftale, vi har indgået med dig eller din virksomhed og opbevaring af aftalen såvel som det tilhørende regnskabsmateriale sker i henhold til bogføringsloven.

 

Ligeledes indsamler vi information om dig, hvis du søger ansættelse hos Heiny Bags. Informationen er den, du selv har angivet i forbindelse med ansøgningen, ligesom det eventuelt kunne være oplysninger fra tests (persontype, m.m.), som vi hos Heiny Bags har fundet behov for at foretage som et led i enten rekrutteringen eller selve ansættelsesperioden. Ydermere forbeholder vi os retten til at screene internettet – herunder LinkedIn, Facebook og andre sociale medier – i forbindelse med din ansættelsesproces såvel som at kontakte referencer, hvis du har opgivet sådanne. Formålet hermed er selvfølgelig alene at kunne vurdere, hvorvidt vi hos Heiny Bags kan tilbyde dig ansættelse, ligesom vi benytter oplysningerne til at kommunikere med dig i forbindelse med rekrutteringen.

 

Alle oplysninger – både cookies og information indsamlet ved køb på webshoppen eller i vores fysiske butik – vil som udgangspunkt blive slettet inden for en femårig periode. Oplysninger kan dog gemmes i længere tid, hvis vi har et legitimt behov for længere opbevaring – det kunne eksempelvis være en nødvendighed for at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller hvis opbevaring er nødvendig for at opfylde lovkrav. Hvis du søger ansættelse hos Heiny Bags, sletter vi dog din information efter blot seks måneder – medmindre du har givet samtykke til andet, eller der forinden er opstået et velbegrundet behov for at opbevare dem i længere tid.

 

Det skal endvidere pointeres, at kun medarbejdere, der her et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse.

 

DINE RETTIGHEDER
Heiny Bags er forpligtet til at informere dig om dine rettigheder i forbindelse med behandlingen af din persondata. Det kan du læse mere om herunder:

 

Du er til hver en tid berettiget til at anmode os om at få indsigt i, hvilke oplysninger vi har registreret om dig. Du kan eksempelvis spørge til formålet med registreringerne, kategorierne af personoplysninger såvel som eventuelle modtagere af din persondata. Du har ret til at få udleveret en kopi af personoplysningerne, som vi behandler om dig. Hvis du ønsker dette, skal du sende en skriftlig anmodning til kontakt@heinybags.dk, hvor du bedes dokumentere, at du er den, som du giver dig ud for at være. Du har endvidere ret til at få korrigeret personlysninger om dig selv, såfremt du bliver opmærksomhed på, at der er fejl i informationen, vi har registreret om dig. Hvis det er tilfældes, bedes du rette skriftlig henvendelse til os, således fejlen kan udbedres.

 

I enkelte, særlige tilfælde har du ret til dataportabilitet eller at få slettet alle eller visse af dine personoplysninger lagret på www.HeinyBags.dk. Til hver en tid har du dog ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger, ligesom du til enhver tid kan tilbagekalde dit samtykke eller slette dine cookies. Du kan se hvordan længere oppe i dette skriv, hvor vi linker til erhvervsstyrelsens hjemmeside.

 

Er du utilfreds med vores behandling af dine persondata, er du i din ret til at indgive en klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K. Klagen kan ske på mail dt@datatilsynet.dk eller på telefon +45 33 19 32 00.

 

KONTAKTOPLYSNINGER
Heiny Bags er dataansvarlig for de persondata, som indsamles via www.HeinyBags.dk. Hvis du har spørgsmål, bemærkninger eller andet til vores persondata- eller cookiepolitik, skal du være velkommen til at kontakte os. Det samme er tilfældet, hvis du ønsker at gøre brug af en eller flere af de nævnte rettigheder beskrevet ovenfor. Vores kontaktoplysninger er som følge:

Heiny Bags ApS
Vendersgade 18
7000 Fredericia

Tlf.nr.: 22 26 51 73
E-mail: kontakt@heinybags.dk

Heiny Bags’ persondatapolitik er opdateret den 27. september 2018.

Hvis du ikke finder informationerne her siden tilstrækkelige eller brænder inde med yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os. Skriv en besked til os på Facebook eller send os en mail, og vi vil komme dig til undsætning hurtigst muligt.